Tuesday, May 12, 2009

Exhausted

Salam.

3 more days to go before I'll be on my maternity leave but today I'm so exhausted. These 2 days have been quite hectic for me to handle, with all the outstanding tasks and meeting that I still have to attend.

Hubby is having his dart training from 4-6.30pm, so I'm taking the oppurtunity to clear all my tasks if possible. Today his training ended late, around 7pm something and I dont have the energy to cook for tonight's dinner. *uh* Luckily hubby, being so understanding himself kata 'tak yah masaklah.. kita beli jer sayap..(chicken wing) and masak nasi kat rumah..'

And of course, he bought avocado juice for me too. :p

Sampai je rumah, myself dah terbaring kat sofa.. hubby masak nasi and tolong lipatkan kain.. I was too tired until tak lalu nak makan, takde energy nak suap nasi.. huhu.. (haa..boleh imagine tak betapa penatnya..huhu.. Allah jer yg tahu) So, time ni lah nak manja2 ngan hubby..hihi.. dia tolong suapkan nasi.. yelah..dia risau kot baby lapar nanti.. (oohh dear, I'm loving you more and more each day!)

Anyway, I think I have to slow down at office esok. Actually the handover was done on Monday, but still, I dont feel good nak suruh org habiskan keje kita kan..kesian plak member.. but dah terlebih2 risau kot.. sampai penat badan..

Oklah.. Im going to bed early tonite. Dah malas2 je nak taip ni..sampai nak terlelap2 dah mata..

bye!

3 comments:

~EZ~ said...

ha...tu la.sape suh lupa diri.Buat keje byk sgt..kan da penat.=P

Tapi bagus gak akak..leh ngelat dari wat keje umah.hehehe..leh alasan nak manja ngan hubby tu.hehehe..

good nite,sleep well tapi jangan ngigau! =P

iBu ZulFaQar RayYaN said...

wa..sudah dekat jangkaan nyer nih..Good luck achom!...aku doakan kau ok dan bb ilham..:)

Emmachann said...

ez, tulah..keje pun byk sgt lately.. akak nak bercuti dgn tenang, tu yg clearkan semua keje.. hehe..

sib baik ada husband tolong ringankan beban.. :p

rocky, mmg dekat sgt dah ni.. susah nak tido malam..risau jer.. huhu.. thanks for your doa..

Related Posts with Thumbnails