Tuesday, November 02, 2004

assignment

Salam..

firstly, doa dulu ok..

Doa Ramadan: Hari Kesembilan Belas

"Ya Allah, penuhkan bahagian ku dengan keberkatan dan mudahkan bagi ku menuju ke arah kebaikan. Jangan kau jauhkan aku daripada ketenteraman kebaikan, wahai pemberi petunjuk kepada kebenaran."


hye..been very bz lately with assignments which are totally different with engineering.. something that has to do with accounting.. uwaaa.. baru semalam submit engineering management - believed me i didnt had enuff sleep (so not me!) for 3 days & now starting to feel unwell.. :( this thursday marketing pulak.. duhhh.. tulah..sapa suruh gatal2 nak amik subject yg ada coursework.. kan dahh.. takpe2.. bersusah-susah dahulu..bersenang-senang kemudian..

pics title : when an ENGINEERING student trying to be an ACCOUNTING student.





- calculator tu ditaja oleh nana (my hosmet).. boleh tak time2 aku tgh buat costing tu batt calculator habis.. sabar jer lah..byk betul dugaan buat assgnment ni.. then, assgmnt ni submit semalam.. boleh either thru email uni or hardcopy.. aku pun kunun2 nak hantar lepas balik keje..coz nak edit apa2 yg boleh diedit lagi.. tetiba server webmail down.. gelabah lah jugak..camne nak submit assignment tu.. aku pun ngan rina aka mate pergilah Mappin..dgn harapan boleh hantar assignment kat porter tu but then that guy said tak boleh.. pergi pulak IT centre nak try access webmail..sekali bolehlah pulakkkkk.. sabar jugaklah.. pastu balik rumah tgk dah ok dah webmail.. huh.. dugaan sungguh di bulan puasa ni..

oklah..gtg..nak chat ngan member terulung aku yg dah lama menyepikan diri dari aku.. hehe.. igtkan merajuk ke apa.. :P coz dia tak pernah pulak menyorok dari aku..

nuff said :

lovess..
emmachann

No comments:

Related Posts with Thumbnails