Monday, June 07, 2004

zapin usik mengusik

Assalamualaikum..

hehe.. tukar lagu sat. tak tahu lah kenapa lagi nak dekat exam lagilah macam2 benda2 mengarut2 aku buat.. nway, tiba2 aku teringat kat sarawak.. especially lagu ni coz ada story behind the song.. ehhhh..ha.. apa korang fikir.. takde kena mengena dgn hal peribadi. cuma masa dulu kat poly swak kitaorang ada Pertandingan Kebudayaan peringkat IPT Swak.. kitaorang pakai lagu ni..buat zapin johor punya.. tgh2 menari tuh ada satu peristiwa yg lawak jugak lah.. cuma kitaorang yg menari jer tahu..heheh.. but audience igt that was one of the bunga tarian.. time tuh aku dah siap tergelak lagi..nasib baik tak obvious sgt..

haiii..ni semua gara2 kena siram ngan air yg dicampur dgn macam2 jenis cecair tgh malam tuh..dahlah air, siap serbuk kunyit & nescafe kena tabur kat bilik aku lagi..habislah benda2 tuh melekat2 kat lantai.. tak pasal2 aku kena sental lantai malam tuh.. gile kejam diaorang..!! sebab time tuh 19.09.1999 :p.. sampai sekarang lah aku tak puas hati dgn orang2 yg mengenakan aku tuh.. mmg birthday celebration yg paling dasat dalam geng2 aku..(kalah ko punya as!! sungguh kamek madah tuk!) nasib baik dapat hadiah lepas tuh. kalau tidak sia2 lah diaorang takkan jumpa or dgr aku berkata-kata dalam masa 3 hari.. hehehe..

oklah.. hari ni si lia sampai.. nak gi train station jemput dia.. huhu..

chalo..

emmachann, out!

No comments:

Related Posts with Thumbnails