Tuesday, June 08, 2004

so young

salam

ello.. esok dah exam aku nih.. biar betul.. hehe.. kenapa? tak percaya ke? (nih mcm dalam iklan tv kat msia.) nway, since aku nak exam esok so tukar lagu lahh.kasi lagu ceria2 sikit.. dahlah esok subject theory 101%..huh!! struggle btol aku nak hafal kesemua nota tuh - sampai Lecture 14.. gila banyakkkkk..!!

hari nih tetamu kehormat sampai..hehe.. disebabkan itu aku quarantine dia kat rumah havelock..sebab kalau tak nanti aku nak borakkkkkkkk jerr.. si lia ni pun hari nih aku hantar kat sana.. boleh kan korang.. ala korang..kata besfrens (feza & kem, korang buat2 tak dgr lagi sekali..hehhe) ke rumah kat alamak, aku lupalah nama street nya.. oklah. kasi clue sikit..rumah tuh dekat2 jer ngan Yafai.. kiranya if keluar jer dari rumah aku nih, kalau jalan jer terus tanpa menyinggah kat Yafai sampailah kat rumah tu..hehehe..

okie dokie..wassalam..

~Success comes in Cans, Failure comes in Cant's~

-emmachann.so young-

No comments:

Related Posts with Thumbnails