Tuesday, October 09, 2007

Underwater mobile

Salam.

Aha..as I have promised yesterday.

Anyway, sorry for long overdue update. I was extremely busy during last week with all sorts of deadlines and my project HAZOP Review. At least now I can enjoy my 'raya' peacefully, but I still have to write up my performance review for the past few months. Basically, writing b**ls**t. haha.

Its good to be back home. There were 4 of us from KK who took the same flight. Teringat masa kat UK dulu time nak cuti summer holiday balik beramai2 pastu buat kecoh dalam flight. 13hours, OK! What do you expect.hehe.. so balik jer hari Sabtu tu, ptg terus gi bazaar Ramadhan in S2.. melepaskan kempunan..haha.. coz kat KK sekali jer aku pernah pergi bazaar Ramadhan dia..tu pun on the last day..

Btw, you must be wondering apasal lah my title today is as above.. coz..uhuk..uhuk.. my Nokia 6330 kena rendam dalam jag air!!!! boleh tak! apa perasaan.. time tu tgh nak berbuka.. pastu anak buah aku si I'aan sibuk2 kat meja makan.. then he saw a jug of air sirap yg byk ice.. at first dia nak masukkan tgn dia dalam jug tu nak ambil ice.. before that he was playing around with my mobile fon so dia bawak terus gi dapur.. actually dah nampak dah dia letak fon tu kat floor bila dia nak masukkan tgn dalam jug.. pastu my father cakap suruh amik fon tu, nanti dia masukkan dalam air.. agaknya punyalah bijak and cepat pick-up anak buah aku ni.. lepas jer ayah aku cakap macam tu terus dia amik fon n masukkan dalam jug.. apalagi.. semua org menjerit.. I myself dah tak terkata.. speechless terus.. langsung time berbuka tu makan sikit jer.. in fact, sempat makan kuih jer.. tak lalu nak makan nasi..duhh.. haii..nasib baiklah budak2 lagi.. tp aku geram jugak..cubit2 pipi dia sampai merah2..eeiii.. sabar jer lahh..

Tp yesterday dah hantar gi repair.. so dah OK balik lah.. nasib baik..if tak sure aku nangis nyer.. dahlah I bought the fon time hp aku hilang dulu.. geram punya pasal terus beli jer.. rm1000. tulah first time aku beli hp yg sgt mahal (for me mahal giler tuu).. I never spent more than 200rm for a mobile fon.. baik aku gi shopping baju or make up.. haha..

Klah.. nak gi mandi ni.. jap lagi nak balik kg.. gi cari kambing.. untuk kenduri aqiqah anak buah aku si I'aan yg bijak lagi cerdik tu next Saturday.. if siapa2 yg gi beraya kat Seremban tu jemputlah datang rumah kehh..

Babaii..

No comments:

Related Posts with Thumbnails