Wednesday, October 03, 2007

3 days more to go..huhu

Assalamualaikum wbt

Morning!!! Arrived office as early as ten minutes to 7am. But I left office at 2200 hrs last night. So many things to be done before this Friday. As everybody is taking leave starting next week, so semua org nak kejar semua org.. hehe.. including me.. mmg aku pergi kat w/station diaorang ni mintak update and suruh diaorang submit by this week.. coz tak pasal2 lah manager suruh jadi focal point untuk satu benda ni.. so aku kena compile for my section and submit to him.. duhh.. pastu kena buat budget tracking lagi.. dah nak pusing2 kepala minggu ni tgk nombor2.. nasib baik lah skill Excel aku tak hilang lagi..hehe..

I think this is the longest period I've been sitting in the office.. huhu.. I have reasons, lagipun bulan puasa ni malas nak travel.. and sometimes bila byk sgt travelling dah lost focus keje2 kat office.. so byk benda abandon gitu jer.. A lot of things still need to be learned..contract management tak lepas2 lagi.. contractor management ok lagi..tp bila bab2 nak track budget dalam system, buat tender plan yg tu aku blum pernah buat on my own.. previously I did with my senior, in fact he did everything - tender plan semua tu.. coz I joined the project pun bila dah nak start open bidding.. basically byk sgt benda yg still lacking in me.. field experience wise dah OK kot.. tp still, I miss offshore..hehe.. boleh tak?

Actually I can't wait for Hari Raya.. mak aku lom buat kuih lagi.. tunggu aku balik dia kata coz takde mood nak buat sorang2..hehe.. so aku yg tgh mood raya ni baru plan igt this week malas nak keje beria2..haha.. sekali haa.. melambak2 sgt keje.. sampai kan aku yer member pun cakap tak pernah nampak aku passionate giler buat keje sampai email pun tak bukak, internet pun tak bukak..chatting pun tak layan..hehe..

Klah..nak start engine dah ni.. 2 more days to go.! huhu

babaiii..

No comments:

Related Posts with Thumbnails