Thursday, September 20, 2007

updates

Salam.

Hye there! Sorry, I have promised to update this blog after the Futsal tournament but I was wayyy too tired & injured sana sini so I couldn't make it.

But anyway, we WON 2nd place. Not too bad, huh.. tp itupun kalah goal differences. Our points were same however, I guess it was their luck. We were even suprised and impressed to ourselves that kitaorang seri dgn diaorang. haha.. terphysco lebih2 coz they all always menang every year. Padahal lebih kurang sama kuat jer..hehe.. takpe.. try again next year..

I am currently at home, terbaring atas katil ni.. I'm having diarrhea yg sgt teruk, setengah jam sekali pergi toilet..duhhh.. so terus MC hari ni.. I will post some pics during the game later keh.

After the tournament I was busy with our Corr. Awareness Program facilitated by us, MCI Engineers. 2 days, sampai malam. Tiring jugak. Then hari Khamis dah puasa kan.. Balik office masak2 untuk berbuka pastu gi terawih.. habis jer terus tido..hehe.. seawal minit pertama..sebab sini sahur awal sgt..

On Friday I went back to Seremban, coz Monday ada training kat Fabrication Yard Pasir Gudang.. mmg penat betul gi sana..dahlah jauh, tgh2 panas tu kena turun naik tangga platform.. tak sahur pulak tu pagi tu.. yelah.duk hotel malas nak turun bawah gi makan although they provided sahur from 1am - 5am.. pastu diaorang OT yg attachment kat sana bawak pulak gi round2 the whole platform module.. punyalah besar Sumandak platform tu.. ada 5 modules.. a lot of facilities & equipment tp quarters dia muat 20pax jer. Tak logic tul..

So on the same day, I took a flight back to KL.. cam rushing gak from yard nak gi airport tu coz Pasir Gudang selalu jammed kan.. berbuka pun dalam flight with cake yg MAS kasik..sampai KLIA terus amik taxi balik Sban.. on the way back dah menggigil, coz lapar giler..haha.. pening pun ada.. I think from that moment pun start sakit perut dah.. kurang air kan.. tu yg kena diarrhea ni..

Since Sabah public holiday on Monday, so I decided to fly back to KK on Tuesday.. Tuesday kira rehat lah kat rumahh..penat sgt..tidoooo jer.. Suddenly ada phone call from office tp malas nak angkat.. So semalam bila tanya my boss kenapa dia call he said Manager suruh stay Pasir Gudang sampai platform load out.. huh..biar betul.. nasib baik aku tak angkat fon..haha.. selamba jer.. but if Im not mistaken load out tu best case scenario in Nov. Worst case Mac.. coz I talked with the Project team manager camtu lah dia cakap.. ntah manalah my manager dapat info platform tu nak load out semalam.. tp takpelah..dah selamat balik kk pun..hehe

Klah..takleh nak tulis panjang2 ni..nature's calling..haii..dah kantoi puasa aku satu hari ni.. hehe..

Babai..salam ramadhan..

No comments:

Related Posts with Thumbnails