Friday, October 28, 2005

the power of Google..

Salam.

Hye! Fasting month Malaysia is great! hehe..but believe it or not, I choose not to eat rice since I got back home. Maybe I had enough of nasi ayam, nasi tomato, nasi beriyani in UK last time. hehe.. See, siapa cakap kat UK takde menda2 tu..hehe..

Anyway, yesterday I met Hana!! Too bad I didnt bring my camera along, kalau tak confirm gambar aku & ko ada kat dalam blog ni Hana.. We met at KLCC, she was there for some installation ke maintenance ntah.. and I went there for saja2..hehe.. Sekejap je pun jumpa..pastu dia nak kena balik ofis dah.. takpe, nanti raya cam biasa eh organizer (Hana) buat jer kat mana aku oraitt jer..;)

Btw, as the title above, its unbelievable how Google works. That is the main reason why I didnt reveal my full name in the blog. Well, just in case. You know, a lot of things could be happening if I did so. Tp nak jadikan cerita, ada one of my friend ni kena stop blogging japs, coz her bf's dad found her blog. How??--->Google. Haha.. terkekek2 lah aku gelak Subuh2 tadi..Sampai my mom pun heran apahal pulak budak ni lepas sahur dah happy semacam..hehe.. Takpe lah, at least he got to know you before jumpa.. blog ko pun happening gaks, bukannya citer benda2 negative.. semuanya positive belaka.. kekadang jer bila tension keje ko tulis merepek2 sikit.. keskeskes..lenkali guna aa nickname, mcm Emmachann.. :p

Ok folks, I guess that is all for now. Will update later, more about Hari Raya. Have a good fasting day and take care!

Wassalam.

2 comments:

Anonymous said...

woitt..mai klcc tak habaq pun :P. me @ level 60. buzz me @019-2711279 hehehe..welcome back!

Emmachann said...

sorry didie, I wanted too..but went there with my father..so tak syiok aa nak lepak2..hehe..

next time I datang mesti I cari u nyer.. for lunch..tak boleh lari ehh..;)

Related Posts with Thumbnails