Thursday, October 28, 2004

Nothin

Salam..

tetiba rasa nak write something.. actually i just had my dinner, so tgh kekenyangan lagi, alhamdulillahh.. so, tgh lepak2 ni bolehlah tulis merepek2..

ive been writing kad raya this morning.. and figure out to whom i will send those cards..and surprisingly, there are bout 17 ppl that i HAVE to send, and they are those ppl who never forget to send me kad raya every year.. and of course, i have to reply back.. alah..mcm pantun tu.. pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas.. hehe..

17 tu excluding my sepil mates..huhh.. naming few of them - shaem, kak idalis, arizan, abg shahriman, marissa, Encik Ramli, Puan Roslina, Ina, Abg Wan, Norsurya Elyana, Halimahtuzahrah (of course!), Ridzwan (hehe..agak2 ada org kenal tak?) zul, my dear (definitely!), my family, emmy, badrul, razman, farini, family kat swak.. ehh..kenapa cam byk ni?? tp nilah org2 yg every year mesti akan hantar kad raya to me.. and this year i would expect more..hehehe..(mesti bingit jer my sepil mates bila baca statement ni..)

actually, takde kad raya pun takpe.. (if ada lagi afdhal..hehe) the most important thing is the thought.. janji korang igt kat aku sudah..

oklah..nuff said :P

wassalam..

p/s: dedicated this song especially for my mates out there.. no matter where you are..
-posa2 ni kena dgr nasyid selalu.kasi keinsafan sket kat telinga korang tu.. hehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails