Thursday, May 20, 2004

Happy Birthday to HANA

Assalamualaikum wbt..

HAPPY BIRTHDAY TO HANA...!!



kenalah buat tribute untuk ko pulak hana.. takkan ko nak buat kat blog ko..hehe.. member2 lain takde blog lagi.. kalau ada pun dirahsiakan..(buat yg mengerti jer..)

Anyway, today hana has turn to 22 years old, alhamdullillah n congratulations to u..!! Semoga panjang umur n murah rezeki..Bahagia dunia & akhirat, insyallah.. Btw, thanks for the friendship although kita start rapat hujung2 2nd year.. (yela.. dulu korang sombong..mana geng ngan aku.. ahakzz..) apa ek yg menyebabkan kita rapat?? hmm.. ahaaaa.. masa studi grup communication systems..uishh.. diaorang nih studi grup mmg gempak punya.. kena pulak Puan Hana, Puan Kamy, Puan Feza, Puan Shikin(nih mmg tak lama lagi menjadi kenyataan..insyallah!!), Puan Dyana..Puan Maria. semuanya lah best..

but bila 3rd year nih jadi lagi rapat.. especially masa aku sakit hari tuh kan.. iskk..iskk.. ko buatkan bubur lambuk.. aku igt lagi hana kesedapan bubur itu tetapi tak dapat makan habis... (motifnya kat sini apa kata ko buat lagi nanti.. bila2 free?? is dat oraitt to u ma'am??hehe) plus last sem kita ada subjek sama (killer subject!!) analogue n swicthing circuit tuh.. gilerr aahh..subjek membunuh btol..

hana is also my blogmate.. hehe.. pasal blog2 nih aku dapat dari dia sikit2..then jugak cikgu berenang aku..fuishh.. jgn memain hana nih.. 20 lap bulih tuh..itu lah benda yg aku tak boleh nak challenge dia.. mmg terbaik lah!! the best in town..huhu..

then, days by days.. now nih dah towards the end of the year.. but definitely it is not gonna be the ending of the frenship kan.. sedihnya lah pulak aku.. yg pasti next year korang mesti merindui aku.. (ehh.. siapakah sebenarnya yg akan rindu siapa nih..hehe) gonna miss ur chicken chop, marble cake, choc cake n everything..isk.isk.. dahlah hana.. tulis panjang kang sadis n haru jer jadinya.. oraitt HANA.. u r the best..!! HAPPY BIRTHDAY again!!muaahhsss...!!!

~gonna miss hana,kamy,feza,shik,as,anne,yeen,ain,maria!!~
emmachann

p/s: this song is dedicated especially for u HANNA!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails