Monday, May 17, 2004

exam

Assalamualaikum wbt everyone..

hi ya!! what a sunny day.. but last nite aku x tido kat my room. tido kat bilik ada orang tuh mmg nyenyak lah aku.. cukup 8 jam tido.. kena pulak kekenyangan malam tuh AIN masak chicken chop and sheperd's pie..TQ ain!! hehe..

semalam main badminton lagi for the last time since exam is just around the corner.. punyalah letih sampai tertido sambil2 tunggu turn nak mandi kununnya.. but bila balik2 jer dari main, chat with my family and boleh pulak diaorang cerita nak gi kuar makan ramai2 nih.. arghhhh.. tertekan betull dgr.. last2 sekali mama pesan 'belajar elok2.. buat exam betul2.. jgn igt nak balik jer..'.. hehe.. cam faham jer apa yg tersirat dihati ni tanpa perlu diberitahu..takpe2.. sabar2.. sebulan lagi.. yeyyyy..!!

then my closest fren (aku terpaksa guna istilah closest tuh instead of besfren kalau tak nanti ada org bingit jer..hehe) masa kat poli kb dulu online pulak.. for the first time i think.. bulih pulak dia jumpa link blog aku nih kat kawanaku.. hehe.. intan bazliah mohd.. pastu apa lagi..chatlah kan..she updated me dgn cerita2 classmate masa poli.. macam2 hal.. and intan, masih lagi studi kat KUTKM-electronic industry.. ala2 control systems jugak but more to instrumentation & robotic rasanya.. dulu igt lagi, mintak UPU sesama lepas dip.. tapi ditakdirkan although kitaorang mintak option yg sama, intan dapat KUTKM and aku dapat UTM.. adehhh.. then aku pun decided tak nak pergi UTM n sambung jer keje kat western digital.. nasib baik dapat offer sambung kat uk nih. kalau tak aku rasa, dah together2 lah aku & ima-sky buat PJJ.. ahakzz.. tak gitu ima-sky?? hehe.. mesti best.. tak belajar aku rasa.. confirm!! kalau dah aku and ima-sky together-gether tuh mmg tak jadi lah keje lah..

and sapa2 kat MSIA tuh yg tgh bermeriah2 tanpa aku. hmm..mmg tak patut.. haha.. pastu bulih pulak cerita pasal makanan2 kat msia.. hishh.. rasa cam nak langgar jer (cam dalam iklan radio era..) :p

okie dokie.. enuff is enuff.. till then, utk yg student tuh good luck and all the best for exam.. yg keje tu pulak jgn dok ngelat.. pastu jgn asyik bukak blog jer.. hehe..

bye..take care..wassalam...

No comments:

Related Posts with Thumbnails