Thursday, May 13, 2004

Assalamualaikum..

ello everyone.. hehe.. ceria & lega betol aku rasa.. alhamdulillah.. semuanya yg sewaktu dgn final year project dah tamat.. tadi presentation, pun ok. everything went smoothly and i managed to answer all the questions (tapi soalan dia basic2 jer..)before masuk tuh aku dah baca ayat2 n yakin bahawa janji Allah itu adalah benar.. and alhamdulillah sekali lagi sebab aku nyer 2nd marker takde (he will definitely ask many questions..!! seriously..) yg ada dalam tuh tadi pun my supervisor jer.. i was the 2nd person yg present for the session. mula2 tuh ada lecturer2 lain jugak.. tapi bila time aku present diaorang keluar..(panas kot.sebab aku dah jampi2 tadi..hehehe). tiba2 at the end of the presentation lecturer2 tu tadi masuk balik.. but of course diaorang takkan tanya soalan coz tak tahu apa yg aku present..

then, supervisor aku tanya soalan.. berdebar2 jugak lah aku.. bila dah dgr soalan dia, dgn yakinnya aku jawab.. sebab ntahlah..before keluar rumah aku cam terasa rasa jer dia akan tanya soalan tuh..instict kuat sikit...hehe (kan best kalau untuk exam paper boleh rasa macam tuh..) so, aku awal lagi dah prepare kat slide baru n terus jer tunjukkan bukti2 yg sahih.. hehe.. cam pihak pendakwaraya lah pulaks..then ada jugak lah classmate aku tanya soalan..cess..rasa nak marah jer hati pelajar aku nih.. nasib baik soalan dia senang jer..

pastu dah habis session tuh aku gi jumpa dia cakap thanks.. dia lak boleh cakap mula2 tuh aku cam gelabah habis.. dah 2-3 slide tuh barulah relax jer.. biasalah.. nervous. sebab tu lah aku tak kasi korang datang.. and buat pengetahuan korang aku present kat MAPPIN HALL tadi..hahahhaha.. kalau aku cakap awal2 gerenti ada insan2 yg akan datang punya.. terima kasihlah atas support korang.. tapi sori jugak sebab aku tipu aku present kat mana.. :p

okehlah.. nak menqada tido balik nih.. 2 hari nih sekali lagi aku berjaya mengorbankan tido aku.. adehh.. hari nih turn aku masak pulak tuh.. semalam dah makan mega2.. - ikan masak sambal, tomyam.. siap ngan goreng pisang sekali.. TQ Yeen.. so, sebabkan dah seminggu nih makan mega2 jer apa kata hari nih makan simple jer.hehehe..(confirm ada orang tgh menjerit bila baca statement aku nih..!!!) hopefully aku tak terlajak tido, kalau idak, jawabnya 'ayam madu' lagilah.. hahahahha..

oopss..lupa plaks.. aku nak say many thanks to all yg kasi support tuh.. sms ka, call ka, chat ka, publish kat blog ka (ima-sky).. sesungguhnya aku dapat present hari nih atas doa2 sahabat, di mana ia merupakan antara doa2 yg dimakbulkan and tentunya doa dari family plus dgn izinNYA.. alhamdulillah..

wassalam..

-emmachannSHAnAnA-

No comments:

Related Posts with Thumbnails