Wednesday, March 17, 2004

nothing else matters

salam..ello ppl..first & foremost I would to thank all of u for the compliments, encouragement & support..hehe.. and I know, there are a few ppl (no matter where u are) who never miss to visit my blog.. i mean, NEVER.. especially ppl from Malaysia & US.. thanks guys!!

haiiii..sudah 4 hari aku tak dgr khabar berita si ima-sky nih..ntah2 tak landing2 lagi ngan paragliding dia tuh.. yesterday I called my family angkat kat Swak..hmm..lama dah tak kelakar Swak lalu terpelat2..lawaks jugaklah..so hari nih, aku nak buat dictionary Swak..dedicated to my frens yg kunun-kununnya plan nak gi Swak ngan aku..hehe..wehhh..jadi ke nanti..?? sapa nak ikut trip nih bolehlah..but for bachelor only.. hehehe..(marahlah nanti ada kawan aku tuh..siapa yek???hmm..kalau dia baca nih dia tahu lah.keke)

here it is..

Malay Swak
saya kamek
awak kitak
mereka sidak
di sana di sinun/kat sia
di sini di situk
cakap madah/padah/kelakar
budak mbiak
cantik kacak
sombong lawa
kenduri pengilan
ayam manok
kucing pusak
tak sik
ya auk
di mana di sinei

ha..tu jerlah buat masa nih..akan di sambung di episod yg akan datang..lepas nih bolehlah korang buat ayat sendiri

miss swak & the ppl over there so much..duhh..
already..bye..!

No comments:

Related Posts with Thumbnails