Monday, September 15, 2008

Makan2 update

Salam.

Alamak, I forgot to take some pics on the food yesterday. Apparently I was soo busy cooking and kat sini dah berbuka as early as 6.18pm! My induction cooker plak satu jer function. On the right one rosak and this is the second time!! Tension tul. If rosak lagi I'll keep it in the box and I'll have to buy the conventional type cooker. But anyway, the gas is free for staff. Huhu. That's why I love working in this company, despite of all the political issues and thingy if you wish to get promoted early.

So yesterday's menu was Udang masak sambal (tried to find petai, but kat pasar takde pulak semalam), ayam masak lemak cili api, ikan siakap kukus + air asam (courtesy of Kujai..hehe..TQ), kailan ikan masin & sambal belacan.I didnt realize that I cooked that much! Bila semua dah masak baru perasan.haha.. dah tapau untuk diaorang pun still ada balance. So tadi kitaorang berbuka lauk semalam jer. Sib baik hubby tak kisah. :)

It was rainy heavily last nite. Lepas berbuka around 8pm tu boleh tak blackout. So aku tahan si kujai & lisa jgn balik dulu.. huhu.. takut jugak if sorang2.. tgk2 sampai kul 10.30pm still takde gaks. Diaorang balik jugak. I was left alone in the dark, until midnite baru ada balik. Tak leh nak lelap2 mata dalam gelap2 ni. Luckily hubby is back, so takdelah boring sgt. If tak sunyi jer and that is the moment that I wish I have a baby.. Tp sabar jer lah, blum ada rezeki kan..

Oklah. My hubby needs help on his engineering drawing assignment. Tataaa!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails