Friday, November 26, 2004

enuff beraya


Salam..

hyeeee..welcome back..hehe..lama giler tak update blog.. hope everyone had a good hari raya and u know what, i certainly did!! kali ni mmg meriah, but still terasa kurang coz geng2 takde.. wehh..korang.. masa takbir tu serious aku teringat kat korang.. :(:(

had too much of rendang & kuah kacang but yeah, it was all good..monday hari tu plak kitaorang buat open hse..jeng.jeng.jeng..menunya adalah:

1)nasi minyak - my dad's recipe
2)ayam madu - sendiri bikin la.. (bukan packet tau kali ni..hehehe..hanya budak2 brunswick yg mengerti..)
3)acar carrot & timun
4)macaroni sup - my mom's secret recipe
5)nasi impit
6)kuah kacang
7)rendang
8)puding castard


nyam.nyam..alhamdulillah, ramai gaks org datang..but yg lebih penting semua org dapat makan..although nasi tu habis awal,kitaorang cam kena masak mee hun lagi malam tu just in case ada org datang lagi.. dah kemas2 tu mmg cuma tinggal semangkuk jer makaroni..yg lain tu habiss..alhamdulillahhh..tak membazir..thanks lah pada yg dtg hari tu..and mintak maaf sgt2 atas segala kekurangan..

for more hari raya pics click ::NANA'S FOTOPAGE:: me myself tak sempat2 lagi nak upload pics..nana rajin sket..

tomorrow nottingham games..last year nyer notts game mmg meriah coz rasanya selama2 aku main netball dari sekolah rendah till now, that was the best team ever..best tu bukanlah in terms of terror, tp best coz mmg enjoy main, and understands each other.. tak yah nak beria2 panggil nama nak pass bola, automatically cam boleh tahu jer nak pass kat sapa.. this year nyer team yg org2 lama aku, niza & seri jer.. yg lain semua budak2 junior..tp sheffield nyer team ni kalau kalah game tetap menang bab bergambar..hehe..igt tak last year gambar kat notts tu??? ni dia haa..



the reason nape malas nak update coz im having hard times with few ppl.. so tak nak spoil blog ni citer2 pasal tgh bengang pulak kan..takpelah..what past is past..well, ppl do change..what to do...hmm..nuff said.

and kelmarin genaplah setahun aku operation..huh.. sgt cepat masa berlalu..tak sangka betul..rasa cam baru jer hari tu tido2 kat hospital..hehe..best ooo hospital sini.. totally different dari yg kat msia..dia nyer treatment cam first class treatment kat msia.. siap sejam sekali ada org datang tanya nak any hot drinks ke tak..makanan pulak, siap ada yogurt & ice cream.. takde nak pantang2..semua pun aku makan..nyeh..nyeh.. still teringat lagi korang tiap2 hari visit aku sampai nurse2 kat situ kata aku dah boleh bukak kedai makanan..mana tidaknya, sampai ke meja & almari sebelah tu aku letak makanan..nasib baik takde org kat situ..dari pizza yg masin sampailah ke ikan bilis yg garing..hehehehe..lawak lah korang ni.. tp pizza tu serious lah, mmg abadi punya masin..kehkehkeh..(tp aku makan gak sebagai tanda menghargai.korang bukan tak tahu aku ni kan anti masin sket!hehe)

engineering management due on 1st dec and yet im still reading the notes..hehehe.. i hope to finish it on time..oopss..lupa plak..thanks to chagu aka syukur coz bagi idea pasal pendrive tu kat aku.. well, i shud give u a credit about that! kalau tak ntah apa2 product merepek2 aku pilih..cheers mate!!

okie dokie..long enuff for today..actually its the summary for the whole week..and last week as well..sorry ek lambat update..!! kehh..ill off to notts and bath this weekend..till then, have a nice weekend and thanks for reading my blog yg ngarut2 ni..hehe..

ciao titu!

wassalam..

p/s:enjoy the song - soundtrack of Ada Apa Dengan Cinta..-tentang seseorang dedicated to ehem..ehem..faham2 je lah..malas nak mention..karang ada je org nak fire2 aku kat shoutbox..:P

Tentang Seseorang

Teruntukmu hatiku, ingin ku bersuara
Merangkai semua tanya, imaji yang terlintas
Berjalan pada satu Tanya slalu menggangguku
Seseorang itukah dirimu kasih...

Kepada yang tercinta inginku mengeluh
Semua resah di diri mencari jawab pasti...
Akankah seseorang yang diinginkan kan hadir
Raut halus menyelimuti jantungku...

Cinta hanyalah cinta, hidup dan mati untukmu
Mungkinkah semua Tanya kau yang jawab
Dan tentang seseorang itu pula dirimu
Ku bersumpah akan mencinta....



~emmachann~

No comments:

Related Posts with Thumbnails