Thursday, July 29, 2004

dah demam??

Assalamualaikum..

im back again.. not feeling very well these few days and i think for the coming days as well since flu & fever has been attacking all the family members - me, my mom n nina.. dah lama tak demam teruk macam nih..adehh.. fenin rasanya..

last nite si razman tiba2 buat keje gila turun seremban.. bukan nak call ke apa before turun.. nak buat surprise kunun.. sekali dia sendiri yg tersurprise bila aku seawal minit pertama lagi dah tido.. demam teruk.. hahaha - padan muka ko man!! tulah. orang kata dah lain kali telefon.. siap si farez sekali ikut.. kesian ko farez.. sori ekk..

n tiba2 terasa nak update blog pulak.. hmm.. well, ive just received a call from a long lost fren ( not really lost but im trying my best to keep away from the person ). terkejut jugaklah.. dahlah tgh demam so blur sikit.. tak perasan suara dia tadi.. until dia sebut nama dia.. haha.. sorry my fren.. its been ages since the last time we talked on the phone.. kalau jumpa tuh lagilah..rasanya thn 2002.. before pi uk.. itupun sebab aku keja kat western digital dekat ngan rumah dia.. so, kitaorang selalu pi tgk movie kat one utama lepas keje.. sometimes tgk midnite show..hehe.. saja je pergi one utama.. tersorok sikit.. but dalam tersorok2 One utama tuh boleh pulak terserempak ngan junior masa kat poli swak dulu.. dahlah si junior nih tadi igt kitaorang ada apa2 pulak..

back to my fren tadi.. call2jer lepas tanya khabar tu terus lah pulak tanya aku marah kat dia lagi ke sampai tak tepon2 or even email.. dia tahu aku balik msia pun from my x officemate.. hmm.. actually ada lah hal nya sampai aku bengang jer ngan dia.. but takpelah.. dah lepas pun.. niwey, dia dok citer pasal dia buat PJJ kat SPACE yg giloss tuh.. 4 thn.. adehh.. tak sanggup lah aku.. nih 3 thn pun dah tersedak2.. inikan 4 thn nak buat PJJ.. yg full time tak terkejar apa lagi yg part time.. tapi aku tahu dia mmg bersemangat waja.. n very ambitious.. so i have no doubt at all that dia one day akan dapat degree yg dia nak.. insyallah.. aku nih bersemangat kancil jer.. hehe..kancil kan kecik lagi dari waja.. :) logik tak??

then dia citer pasal ada classmate kitaorang nak kahwin 28/8 nih.. so dia tolong menjemput bagi pihak si classmate aku tadi.. insyallah kalau takde apa2 pergilah kot.. dekat jer pun.. kat labu ni ha..

other than that, biasalah.. dia as usual tanya studies n health aku camane.. pastu life.. pastu tanya bila nak kahwin.. haiii.. takde ke soalan lain nak tanya.. belajar pun tak habis lagi ni ha.. mentang2 dah anak satu sibuk tanya aku bila aku punya turn pulak..bingit betul. 

oklah..nuff said..

unwell,
emmachann


No comments:

Related Posts with Thumbnails