Monday, May 24, 2004

gonna miss u

Assalamualaikum wbt..

would like to take this opportunity to wish korang semua Good luck untuk final exam nih.. especially yg start seawal minit2 pertama tuh ---> esok!!..moga2 apa yg belajar tuh keluar.. n dapat jawab.. insyallah!!

takpe2.. nanti korang habis awal kan.. aduss. di kala itu akan kuputus kan segala jenis komunikasi ngan korang..!!!! tidakkkk..!! (ada orang2 nak tgk HARRY POTTER tak nak tunggu aku!!) but apapun, bila dah exam ni mesti ada ending nya kan.. like a story.. every ending has its beginning.. and the other way round.. however, frenship will never end rite!! maka, dgn itulah sebabnya aku tukar lagu nih. dedicated untuk geng2 terulung ku kat Sheffield nih..!!! woihhh.. giler sedih lah aku..!! dah boleh terasa kehilangan korang.. sob..sob..(ehhh.. tertaip pulak..sat aa.. backspace aku tetiba rosak..hehe) ke aku sorang jer yg rasa gitu ek?? ke korang feel the same way tapi tak nak kasi tahu.. hehehe..ishh. apasal ter emo pulak aku nih.. nih mesti pasal nasi lemak aNNe yg nyaman tuh..!! aku tgh mamai nih.. korang abaikan jer apa yg aku tulis nih yer..hehe.. :p

oklah..semoga kita semua di permudahkan urusan di dunia (especially untuk exam nih) & akhirat.. ameen..

~Ill be missing you..~
Amor, abrazar, besos.. emmachannchinnchunn..

No comments:

Related Posts with Thumbnails