Thursday, April 01, 2004

mengapakah????

salam..

due to some technical error, blog aku yg lama tak dapat didisplay lagik..cam pelik jugak coz masa tgh aku dok publish blog tuh semalam tiba2 blank jer..nak kata kena hack, hmm..boleh ke gitu?? hehehe.. hishh..penat2 aku update tiba2 jadi cam tuh..rasa macam nak langgar jer..ehh..silap..rasa macam nak delete jer..

so, terpaksalah aku tukar url blog nih just in case..and kaler biru kat gambar tuh macam tak sesuai..but for the time being biarlah kaler biru ka, hitam ka.. biru mata hitamku ka..tak rajin nak tukar..kalau sakit mata korang tgk betapa ORANGE + BIRU = NTAH APA-APA, aku nih lagi sakit jiwa raga..dgn pc nyer yg buat hal..adesssssss..mengapakah di saat2 ini??? gundah gulana betul aku lately nih..makan hati berulam jantung..sampai ada orang tuh kata aku dah lose weight..hahaha (ko mmg terbaik lah kamy!!) and maybe ada antara korang yg tahu kenapa..and lagu nih pulak cam kena jer ngan situasi aku sekarang..korang setuju tak?? kamy yg introduced aku ngan lagu nih..macam faham2 jer..lirik dia menikam jiwa & kalbu..ahakzz... tak bisa memilikimu..SANGAT sedih lah aku dgr lagu nih....haru & tragis betul..

but, anyway, thanks a lot for always be there when I needed help or shoulder to cry on..what say u?? Well, I say that u all are great-great-great fren..<-----macam kenal jer ayat nih..oh..kat frenster ada org tuh..hehehe..

okie dokie..THANKS & take care..!!

lots of love,
emmaCHannChinnChunn

No comments:

Related Posts with Thumbnails